Style
page
De huisstijl van deFine online
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Wij zijn op zoek naar de informatie schatten in Nederland. In de kunst- en cultuursector zijn zoveel mooie verhalen te vertellen. Wij maken interactieve techniek om deze verhalen mee tot leven te brengen. Dit doen wij voor musea, zoals bij het Nijntje museum, Paleis het Loo en het Waterliniemuseum. Maar ook voor andere informatieve instanties en professionals zoals ontwerpers en adviseurs.
Teksten op witte achtergrond
Paragraaf 2 - calbibri 16
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.
Heading 3 - Calibri 25
Heading 2 - Calibri 50
Buttons lichte achtergrond
H1 Calibri 65
Heading 4 - Calibri 25
Paragraaf 1 - calibri 16
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.
H1 Calibri 65
IN 5 STAPPEN EEN EXPO
Stap 2:
Ontwerp
Voordat je gaat maken is er een plan nodig. Zeker wanneer je met verschillende partijen werkt is een duidelijk document essentieel. Zo weet je vooraf waar je aan toe bent en waar je naar toe werkt.
-
Brainstorm
-
Site survey
-
Systeemontwerp
-
Software ontwerp
-
Ruimtelijk ontwerp
-
Prototypes
-
Planning
Stap 3:
Realisatie
In de realisatie worden hardware en software eerst voorbereid en geïnstalleerd op locatie. Na de installatie vindt een uitgebreide testfase plaats. De beleving en user experience staat hierbij voorop.
-
Projectmanagement
-
Hardware realisatie
-
Software realisatie
-
Installatie op locatie
-
Testen
IN 5 STAPPEN EEN EXPO
Stap 2:
Ontwerp
Voordat je gaat maken is er een plan nodig. Zeker wanneer je met verschillende partijen werkt is een duidelijk document essentieel. Zo weet je vooraf waar je aan toe bent en waar je naar toe werkt.
-
Brainstorm
-
Site survey
-
Systeemontwerp
-
Software ontwerp
-
Ruimtelijk ontwerp
-
Prototypes
-
Planning
Stap 3:
Realisatie
In de realisatie worden hardware en software eerst voorbereid en geïnstalleerd op locatie. Na de installatie vindt een uitgebreide testfase plaats. De beleving en user experience staat hierbij voorop.
-
Projectmanagement
-
Hardware realisatie
-
Software realisatie
-
Installatie op locatie
-
Testen
3 Realisatie
Het is altijd een zeer fijn moment wanneer de realisatie kan beginnen! Eerst bereiden we alle techniek en software voor in onze werkplaats. Tussendoor zijn natuurlijk veel (bouw)vergaderingen met alle betrokken partijen. Wanneer alles is voorbereid komen we installeren op locatie en testen.
Projectmanagement
Elk project heeft een eigen projectmanager. Fijn! Eén vast aanspreekpunt. De projectmanager waarborgt de communicatie met andere partijen (bouw, licht, decor, installatie etc) en zorgt dat werkzaamheden niet conflicteren.
Hardware realisatie
De technische objecten bereiden wij zoveel mogelijk voor in onze werkplaats. Tijdens deze werkzaamheden nodigen wij de opdrachtgever graag uit om te komen kijken naar de voortgang. Wanneer alle hardware binnen is en voorbereid gaan we over op de installatie op locatie.
Software realisatie
Onze programmeurs gaan aan de slag met het opzetten van databases en zetten de high fidelity mocks up om in code. Waar nodig werken ze nauw samen met de hardware werkplaats om te kijken of hardware en software optimaal samen werkt.
Testen
Wanneer alle hardware is geplaatst op locatie vindt er een uitgebreide testronde plaats. Er wordt getest of alle hardware en software goed samenwerken en de optimale gebruikersbeleving geven voor bezoekers. Ook kan de content partij nu kijken hoe de content uitkomt in de ruimte en eventuele aanpassingen doorvoeren.
4 Opening
Technische ondersteuning
De opening is een belangrijk moment in een project. Soms komt een bekend persoon de tentoonstelling openen. Vaak is de tentoonstelling nog maar net open en is de opening tevens de eerste vuurdoop. Medewerkers leren hebben nog niet veel ervaring met alle opties. Indien gewenst kan er iemand van deFine aanwezig zijn tijdens een opening.
Specials
Soms wil je ook net even een stapje extra doen tijdens een opening. Bijvoorbeeld een leuk gebaar om de tentoonstelling te openen. Ook hierbij kunnen we meedenken.
5 Service & control
Ook wanneer de tentoonstelling of andere informatieve opstelling in gebruik wordt genomen staan wij voor je klaar. Zo kun je bij ons terecht voor storingen, maar bijvoorbeeld ook voor rapportage. Er kan zeer veel data uit een tentoonstelling worden gehaald. Fijn om te zien welke onderdelen populair zijn en welke misschien minder vaak worde gebruikt.
Storingsdienst
Wij bieden een SLA (servive l agreement) zodat je altijd kunt bellen als er iets is. Op veel vlakkenkunnen wij vanaf afstand meekijken. Zo zien wij de temperatuur van apparatuur, branduren, … Wij kunnen computers vanaf afstand opnieuw opstarten of overnemen voor updates.
Onderhoud & updates
Na een aantal jaar is er vaak de vraag of er onderhoud gepleegd kan worden of wordt een expositie geupdate. Soms wordt een tentoonstelling uitgebreid of wordt hardware op een andere plek ingezet.
Statistiek
Meten is weten is een bekende uitspraak. Zo is dat ook bij informatieve opstellingen. Uit een interactieve expositie komt veel data naar boven. Zo kun je zien welke onderdelen veel gebruikt worden en welke vernieuwd moeten worden. Ook kun je zien welke informatie populair is. Uiteraard binnen de richtlijnen van de privacy.
In 5 stappen een expositie
1
Kennismaken
Wij werken graag persoonlijk en praktisch. Daarom is onze eerste stap kennismaken. We geven daarbij een concreet beeld van de mogelijkheden, budget & planning.
2
Ontwerp
Voordat de productie kan beginnen, moet duidelijk zijn waar je aan toe bent en waar je naartoe werkt. Zeker wanneer je met verschillende partijen werkt is een duidelijke routekaart essentieel.
3
Realisatie
In de realisatie worden hardware en software eerst bij ons opgebouwd en getest. Daarna wordt alles geïnstalleerd op locatie en getest door de gebruikers. De beleving en user experience staan hierbij voorop.
4
Oplevering
Dan volgt de oplevering. We lopen alles bij langs, leggen uit hoe het werkt en kijken of alles naar wens is. Ook kunnen we technische ondersteuning bieden tijdens de opening of ‘specials’ maken.
5
Service
Ook na de oplevering staan we voor je klaar. Bij storingen en voor onderhoud, maar ook om samen de rapporten te bekijken. In de statistieken vind je interessante informatie over jouw expositie.