top of page
Style
page

De huisstijl van deFine online

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

 

Wij zijn op zoek naar de informatie schatten in Nederland. In de kunst- en cultuursector zijn zoveel mooie verhalen te vertellen. Wij maken interactieve techniek om deze verhalen mee tot leven te brengen. Dit doen wij voor musea, zoals bij het Nijntje museum, Paleis het Loo en het Waterliniemuseum. Maar ook voor andere informatieve instanties en professionals zoals ontwerpers en adviseurs.

Teksten op witte achtergrond

Paragraaf 2 - calbibri 16

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.

Heading 3 - Calibri 25

Heading 2 - Calibri 50

Buttons lichte achtergrond

H1 Calibri 65

Heading 4 - Calibri 25

Paragraaf 1 - calibri 16

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.

H1 Calibri 65
IN 5 STAPPEN EEN EXPO
icoon_1 kennismaken copy.png

Stap 1:

Kennismaking

Wij zijn trots op onze persoonlijke en praktische aanpak. Daarom dat onze eerste stap is kennismaken en een concreet beeld geven van de mogelijkheden, budget & planning.

  • Kennismaking

  • Concept

  • Begroting

icoon_2 ontwerp copy.png

Stap 2:

Ontwerp

Voordat je gaat maken is er een plan nodig. Zeker wanneer je met verschillende partijen werkt is een duidelijk document essentieel. Zo weet je vooraf waar je aan toe bent en waar je naar toe werkt.

  • Brainstorm

  • Site survey

  • Systeemontwerp

  • Software ontwerp

  • Ruimtelijk ontwerp

  • Prototypes

  • Planning

icoon_3 Installatie copy.png

Stap 3:

Realisatie

In de realisatie worden hardware en software eerst voorbereid en geïnstalleerd op locatie. Na de installatie vindt een uitgebreide testfase plaats. De beleving en user experience staat hierbij voorop. 

  • Projectmanagement

  • Hardware realisatie

  • Software realisatie

  • Installatie op locatie

  • Testen

icoon_4 opening copy.png

Stap 4:

Opening

Het leukste moment! De opening! Maar ook spannend. De tentoonstelling is nog maar net open en medewerkers zijn nog niet ingewerkt. Daarom bieden wij technische ondersteuning.

  • Technische ondersteuning

  • Specials

icoon_5 service copy.png

Stap 5:

Service

Ook na de oplevering staan we voor je klaar. Voor storingen en onderhoud maar ook om samen de rapporten te bekijken. In de statestieken vind je veel interessante informatie over een expo

  • Storingsdienst

  • Onderhoud

  • Vernieuwing

  • Statestieken

IN 5 STAPPEN EEN EXPO

Stap 1:

Kennismaking

icoon_1 kennismaken.png

Wij zijn trots op onze persoonlijke en praktische aanpak. Daarom dat onze eerste stap is kennismaken en een concreet beeld geven van de mogelijkheden, budget & planning.

  • Kennismaking

  • Concept

  • Begroting

Stap 2:

Ontwerp

icoon_2 ontwerp.png

Voordat je gaat maken is er een plan nodig. Zeker wanneer je met verschillende partijen werkt is een duidelijk document essentieel. Zo weet je vooraf waar je aan toe bent en waar je naar toe werkt.

  • Brainstorm

  • Site survey

  • Systeemontwerp

  • Software ontwerp

  • Ruimtelijk ontwerp

  • Prototypes

  • Planning

Stap 3:

Realisatie

icoon_3 Installatie.png

In de realisatie worden hardware en software eerst voorbereid en geïnstalleerd op locatie. Na de installatie vindt een uitgebreide testfase plaats. De beleving en user experience staat hierbij voorop. 

  • Projectmanagement

  • Hardware realisatie

  • Software realisatie

  • Installatie op locatie

  • Testen

Stap 4:

Opening

icoon_4 opening.png

Het leukste moment! De opening! Maar ook spannend. De tentoonstelling is nog maar net open en medewerkers zijn nog niet ingewerkt. Daarom bieden wij technische ondersteuning.

  • Technische ondersteuning

  • Specials

Stap 5:

Service

icoon_5 service.png

Ook na de oplevering staan we voor je klaar. Voor storingen en onderhoud maar ook om samen de rapporten te bekijken. In de statistieken vind je veel interessante informatie over een expo

  • Storingsdienst

  • Onderhoud

  • Vernieuwing

  • statistieken

LR - Floriworld-30.jpg

3 Realisatie

Het is altijd een zeer fijn moment wanneer de realisatie kan beginnen! Eerst bereiden we alle techniek en software voor in onze werkplaats. Tussendoor zijn natuurlijk veel (bouw)vergaderingen met alle betrokken partijen. Wanneer alles is voorbereid komen we installeren op locatie en testen.

 

Projectmanagement

Elk project heeft een eigen projectmanager. Fijn! Eén vast aanspreekpunt. De projectmanager waarborgt de communicatie met andere partijen (bouw, licht, decor, installatie etc) en zorgt dat werkzaamheden niet conflicteren. 

 

Hardware realisatie

De technische objecten bereiden wij zoveel mogelijk voor in onze werkplaats. Tijdens deze werkzaamheden nodigen wij de opdrachtgever graag uit om te komen kijken naar de voortgang. Wanneer alle hardware binnen is en voorbereid gaan we over op de installatie op locatie. 

 

Software realisatie

Onze programmeurs gaan aan de slag met het opzetten van databases en zetten de high fidelity mocks up om in code. Waar nodig werken ze nauw samen met de hardware werkplaats om te kijken of hardware en software optimaal samen werkt. 

 

Testen

Wanneer alle hardware is geplaatst op locatie vindt er een uitgebreide testronde plaats. Er wordt getest of alle hardware en software goed samenwerken en de optimale gebruikersbeleving geven voor bezoekers. Ook kan de content partij nu kijken hoe de content uitkomt in de ruimte en eventuele aanpassingen doorvoeren. 

LR - Floriworld-27.jpg

4 Opening

Technische ondersteuning

De opening is een belangrijk moment in een project. Soms komt een bekend persoon de tentoonstelling openen. Vaak is de tentoonstelling nog maar net open en is de opening tevens de eerste vuurdoop. Medewerkers leren hebben nog niet veel ervaring met alle opties. Indien gewenst kan er iemand van deFine aanwezig zijn tijdens een opening.

 

Specials
Soms wil je ook net even een stapje extra doen tijdens een opening. Bijvoorbeeld een leuk gebaar om de tentoonstelling te openen. Ook hierbij kunnen we meedenken. 

Artboard 1 copy 15-100.jpg

5 Service & control

Ook wanneer de tentoonstelling of andere informatieve opstelling in gebruik wordt genomen staan wij voor je klaar. Zo kun je bij ons terecht voor storingen, maar bijvoorbeeld ook voor rapportage. Er kan zeer veel data uit een tentoonstelling worden gehaald. Fijn om te zien welke onderdelen populair zijn en welke misschien minder vaak worde gebruikt. 

 

Storingsdienst

Wij bieden een SLA (servive l agreement) zodat je altijd kunt bellen als er iets is. Op veel vlakkenkunnen wij vanaf afstand meekijken. Zo zien wij de temperatuur van apparatuur, branduren, … Wij kunnen computers vanaf afstand opnieuw opstarten of overnemen voor updates. 

 

Onderhoud & updates

Na een aantal jaar is er vaak de vraag of er onderhoud gepleegd kan worden of wordt een expositie geupdate. Soms wordt een tentoonstelling uitgebreid of wordt hardware op een andere plek ingezet. 

 

Statistiek

Meten is weten is een bekende uitspraak. Zo is dat ook bij informatieve opstellingen. Uit een interactieve expositie komt veel data naar boven. Zo kun je zien welke onderdelen veel gebruikt worden en welke vernieuwd moeten worden. Ook kun je zien welke informatie populair is. Uiteraard binnen de richtlijnen van de privacy.  

Tell Us About Yourself 

Thanks for submitting!

In 5 stappen een expositie

1

Kennismaken

Wij werken graag persoonlijk en praktisch. Daarom is onze eerste stap kennismaken. We geven daarbij een concreet beeld van de mogelijkheden, budget & planning.

2

Ontwerp

Voordat de productie kan beginnen, moet duidelijk zijn waar je aan toe bent en waar je naartoe werkt. Zeker wanneer je met verschillende partijen werkt is een duidelijke routekaart essentieel. 

3

Realisatie

In de realisatie worden hardware en software eerst bij ons opgebouwd en getest. Daarna wordt alles geïnstalleerd op locatie en getest door de gebruikers. De beleving en user experience staan hierbij voorop. 

4

Oplevering

Dan volgt de oplevering. We lopen alles bij langs, leggen uit hoe het werkt en kijken of alles naar wens is. Ook kunnen we technische ondersteuning bieden tijdens de opening of ‘specials’ maken. 

5
Service

Ook na de oplevering staan we voor je klaar. Bij storingen en voor onderhoud, maar ook om samen de rapporten te bekijken. In de statistieken vind je interessante informatie over jouw expositie.

Bekijk

ons

 project

FloriWorld

bottom of page